Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
BMW X3 3.0d
Last Updated: May 06 2007 09:47, Started by
Courage
, Mar 11 2006 01:21
·
0
#1
Posted 11 March 2006 - 01:21
Am ridicat masina acum 2 zile de la dealerul Contempo Brasov.
Mi s-a facut instructajul, s-au setat pe computer optiunile si mi-au dat cadou un pachet ce continea: o sticla de sampanie germana, un calendar BMW, un calendar de birou, un PIX si o mica coperta de agenda; toate branduite BMW. BMW X3 3.0 diesel 2993 CM, 218 CP, 500N/m/1750 RPM Dimensiuni Lungime 4565 mm Latime 1853 mm Inaltime 1674 mm Greutate 1880 [1885] kg Consum (l/100km) Urban 11.2 Extraurban 7.1 Mixt 8.6 Emisii CO2 229 g/km Capacitatea rezervorului 67 l Motor Cilindri / dispunere 6 in linie Capacitate cilindrica 2993 cmc Alezaj x cursa 90.0/84.0 mm Putere 218/4000 cp/rpm Cuplu 500/1750-2750 Nm/rpm Performante Viteza maxima 210 km/h Acceleratie (0-100km/h) 7.7s ========================================= [ http://bogdan.sn.ro/albums/BMW/normal_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Masina este "full options" si apreciez fiecare accesoriu de pe ea. Prima impresie: - Uau, aveam impresia ca e mai mica; nu e chiar urata - motorul diesel nu pacaleste pe nimeni in exterior, insa masina e ff. bine antifonata, astfel incat din interior... nu iti dai seama daca merge. Am facut ~ 350 KM pe Buc-Campulung-Pitesti-Gaesti-Buc. Nu am trecut de 150 Km/h (rodaj 3000 Km), insa am facut cateva depasiri ca sa descoper cum se infige.. si se infige fara efort Masina e ff. stabila, iar suspensiile sunt mai tari ca la Subaru, insa nu cat sa simti orice denivelare. (bine ca nu am ales suspensiile sport) Asa cum zic multe review-uri, X3 iti ofera senzatia de sus si tinuta de drum de sedan. Franele functioneaza ff. bine, iar pedala e destul de laxa si nu te pune in cap cum o atingi. Am pus frana in curba si nici o problema ! ABS intra in functiune doar daca pierde aderanta. E ciudat ca nu am simtit setea de adrenalina pe care o am cand merg cu Subaru. Sunetul motorului de pe Subaru ma face sa am alt stil de condus; mult mai agresiv. Sistemul audio este de vis (pana si eu care sunt afon am simtit diferenta), iar cei din fata au senzatia de spatialitate a sunetului (am subwoofere sub scaunele din fata). Exista si sistem DSP CD-ul si magazia suporta MP3 si citeste ID3 Tags. Farurile sunt xenon si adaptive (functie netestata pana acum, pt ca am prins noapte pe autostrada); lumineaza ff. bine. Trapa e panoramica si are un mod interesant de "aerisire". Clima are un detector de noxe si intra automat pe recirculare cand stai la stop in spatele unui autobuz din anii 60... Scaunele sunt electrice, cu memorie si acoperite cu piele naturala (nu Sensatec) Pielea este groasa si relativ rugoasa, insa se pare ca e usor de intretinut si nu se deterioreaza usor prin frecare. Plasticele sunt rugoase, insa nu dau acea senzatie de ieftin, probabil din cauza finisarilor perfecte. Oglinzile exterioare si interioare sunt heliomat, asfel incat nu mai esti orbit de cei din sapte. Pacat ca pt cei din fata.. inca nu exista protectie. Daca ai scaune electrica, in momentul in care bagi in marche-arriere oglinda exterioara de pe partea dreapta se lasa automat in jos ca sa iti arate unde calca roata. Asta + asistenta la parcare fac toti banii Bordul e luminat portocaliu, insa noaptea se vede un halou super misto pe acele indicatoare; ai impresia ca e digital. Jentile sunt de 18 inch (model 113) , iar cauciucurile sunt all seasons Michelin. Modelul 2006 are filtru de particule, asa ca tevile de esapament sunt drepte (ca la benzina), nu curbate in jos. Din pacate fierul din tevi + sudurile sunt facute la uzinele "23 august" si necesita niste crom (o sa trec pe la baietii de la Autovit) Am si navigatie + TV, insa navigatia a venit fara cd cu harti si TV-ul merge in fct de semnal si doar daca stai pe loc. Spatiul din portbagaj nu e generos, insa e destul; in plus fiecare spatiu este folosit in moduri practice Roata de rezerva din pacate este mai rahitica si e temporara... Consumul in afara orasului este de ~ 9.5l/100 km, insa in Bucuresti (bara la bara) consumul variaza intre 16-18 l/100 km, ceea ce este ff. frustrant. Ca orice BMW-ist ce se respecta.. deja i-am montat un detector modular de radar (Beltonics 975R), care da mult mai putine alarme false decat modelul 966) Plec la munte si o sa o mai testez + noi poze. |
#3
Posted 11 March 2006 - 05:07
Sa o stapanesti sanatos. E frumoasa dar cred mai ales e foarte practica.
Sincer ma asteptam la un consum mult mai mic. Nu zic 5 in oras, dar nici 16 ... |
#4
Posted 11 March 2006 - 11:00
Felicitari pentru masina !
Consumul e putin mai mare la inceput din cauze de rodaj si o sa mai scada dar nu impresionant de mult (probabil 14-15 in oras-aglomeratie si undeva sub 9 afara). |
#5
Posted 11 March 2006 - 12:07
Felicitari!
Quote Uau, aveam impresia ca e mai mica; nu e chiar urata In privinta suspensiilor sport ma bucur ca sitem de acord. Suspensii sport in Romania sint la fel de potrivite ca baba si mitraliera. Quote E ciudat ca nu am simtit setea de adrenalina pe care o am cand merg cu Subaru. Sunetul motorului de pe Subaru ma face sa am alt stil de condus; mult mai agresiv. |
#7
Posted 11 March 2006 - 12:27
Eu as fi mai moderat in a considera 18% in oras o valoare relevanta privind consumul lui X3 30.d. E adevarat ca e o masina grea si are o suprafata frontala mare, un motor mare, insa cred ca 18% e mult chiar si pentru Bucuresti. Masina e in rodaj si mai are inca multe de spus. Cred ca o sa scada consumul in oras, undeva in jur de 15-16% sau chiar mai jos.
|
#8
Posted 11 March 2006 - 12:40
Sa o stapanesti sanatos si fara nici un fel de incidente. Cuplul ala e de-a dreptul urias .
|
#9
Posted 11 March 2006 - 13:20
Sa o stapanesti sanatos! Masina e super, mai ales cu toate optiunile pe care le are. Pt navigatie iti poti monta un modul cu hartile din romani(gen igo),iar pt receptia TV, se poate modifica sa functioneze si in timpul mersului.E o tampenie,poate vrea pasagerul sa se uite la Tv, nu soferul!
|
#10
Posted 11 March 2006 - 19:12
Nu e o tampenie... Gandeste-te ca e un meci de fotbal la tv si pasagerul striga " GOOOOOOOOOOOOOOOOLLL !" Ce face soferul atunci ?
|
|
#12
Posted 12 March 2006 - 09:37
#13
Posted 12 March 2006 - 16:19
Am acum am 650 Km/h facuti in 3 zile.
Am facut Buc-Sinaia si retur. Consum Buc -> Sinaia din fata blucului, cu bara la bara pe Stefan cel Mare: 11.5%; vit medie 49 Km/h. Consum Sinaia -> Baneasa 8.9%; vit medie 51 Km/h; Consum Baneasa -> Salajan 11%, dar i-am dat tare ca era liber. Nu am sarit de 160 Km/h; in general am mers cu 140-150. Masina e mult mai bine antifonata, pt ca la 160 km/h pot discuta linistit, ceea ce nu se poate in Subaru ! Motorul iti da o forta incredibila fara a iti da senzatia ca iese prin capota ca cel aspirat de pe Subaru. Ce e drept nici nu te baga in perna ca Subaru, insa urca ff. repede in viteza si datorita cuplului imens e ff. elastic nefiind nevoie sa schimbe viteza pe plaje mari de turatie. La venire vantul a batut ff. tare din lateral si directia nu prea mi-a placut pt ca era ff. sensibila necesitand corectii dese de traiectorie. Acum ca am lista cu camere/radare pe DN1 si copilot priceput.. nu am mai fost timorat. (Lipseste o camera in lista..) Doar un AllRoad 2.9 TDI m-a depasit, insa avea ~ 180 Km/h.. si a disparut repede din raza vizuala. Pe portiunea de 1.5 benzi/sens de dupa Comarnic, la venire, imi urla radarul in daci si nu stiam de ce... Franez merg si merg, insa nimic. Pustiu pe sosea ! Ma uit in oglinda retrovizoare si la 500m in spate... masina politiei ! Concluzie ? Sa nu ma prinda.. asa ca da-i bataie...(atunci am prins 160 Km/h). Am urcat la cota 1400 fara lanturi si nu am avut probleme, desi era plin drumul de zapada inghetata. Prima panta zadarniceste eforturile de ascensiune ale multor masini, insa am ramas uimit de un BMW 530xd nou, care nu reusea sa urce. Patina si mergea.. in lateral. Crapa soferul de oftica cand m-am oferit sa il tractez... Am consumat 4 litri de lichid de parbriz la ducere si 2 la intoarcere... Cred ca trebuie sa cumpar la butoi. Chederul de la portbagaj ma oftica si problema credeam ca o gasesti doar la Dacia. Nu se inchide portbagajul decat daca dai cu capota de te doare timpanul Desi e diesel apa se incalzeste ff. repede, iar scaunele instant ! Trapa e super, dar deja m-am obisnuit cu cea de la Subaru; apreciez insa conceptul de "aerisire" si faptul ca nu scartaie DELOC capacul de carton ! M-a uimit intr-un mod placut ca la coborare nu a trebuit sa calc frana des, ci era indeajuns sa iau piciorul de pe acceleratie ca sa intru in frana de motor ! TV Hack exista ~ 100 euro din Austria, insa nu merita, pt ca: - se prinde destul de prost TV-ul in Bucuresti din cauza blocurilor. - cand mergi se opreste TV-ul, insa sonorul functioneaza, deci poti asculta revista presei in drum spre serviciu. - nu sunt microbist Quote Pt navigatie iti poti monta un modul cu hartile din romani(gen igo) Da, am inteles ca va aparea candva si modelul ce se va lega la mufa video in, insa nu l-am vazut si nici nu gasesc mufa respectiva. Deja am receiver GPS, iar scula noua pprobabil vine cu receptor propriu si receptie proasta... In plus navigatie originala de pe BMW da clasa la iGO oricand |
#14
Posted 12 March 2006 - 19:32
este inca noua masina ,este normal sa se incalzeasca mai repede;) cu timpul o sa se incalzeasca mai greu .
verifica daca la portbagaj nu are niste tampoane dde cauciuc, alea trebuie stranse un pic . allroad de 2.5 tdi , nu stiu sa existe de 2.9 tdi ... lasa ca esti inca in rodaj , dupa se mai schimba datele recomand un pda + gps face minumi cu camerele fixe pe post de POI . mie Subaru mi se pare chiar prea silentios si imi place la nebunie sa il aud in ture , la o masina imi place sa o simt cat mai mult ... depinde de gusturi cred . |
#15
Posted 12 March 2006 - 20:41
In Subaru la 150-160 pe autostrada soarelui nu mai poti discuta normal.
Catalin si-a pus pe a lui gume Michelin de viteza si e sensibil mai zgomotos. Eu am pe a mea cele standard Yokohama (de vara) si sunt destul de multumit. Da, era 2.5 TDI, nu 2.9. Parca erau 2.0 si 2.5 TDI |
|
#16
Posted 13 March 2006 - 00:04
Systemul GPS Limousine:
http://www.gpsmore.ro/limousine.html Cand am intrebat eu in decembrie nu il aveau pe stoc.. [ http://www.gpsmore.ro/img/BlackBox.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu ma incanta deloc. DC dracu nu fac astia si harti pt Romania compatibile cu sistemele OEM ? Doar au datele telemetrice.. e chiar asa de greu ? |
#17
Posted 13 March 2006 - 09:58
Ai avut curaj ! Eu pe a mea iarna ii pun cauciucuri de iarna. Volvo-ul a venit? Catalin nu are si el un jurnal? Cum ti se pare X3 fata de Volvo?
|
#18
Posted 13 March 2006 - 10:29
Volvo mai are min 2 saptamani.
Nu exista termen PRECIS de livrare... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users