Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Lada Niva
Last Updated: Sep 27 2020 12:15, Started by
elzopilote
, Jan 17 2006 18:21
·
0
#253
Posted 17 January 2008 - 19:17
ilacatus, on Jan 15 2008, 19:05, said: Salutare la toata lumea, Am o Niva luata de noua in aprilie 2007 (deci motor 1.7i). Am facut vreo 11000 km acum fara necazuri majore. Am gasit insa pe acest forum niste postari care ma pun pe ganduri. 1. Consumul: in concediul trecut (asta vara) mi-am facut media (pe cca 2300 de km) si-am ajuns la 8.3l/100km. In esenta a fost vorba de drumul Bucuresti - Bucovina dar si cu vreo doua zile de alergatura prin Iasi si Suceava, vreo 200 km de forestier si nu stiu cati altii de drumuri in reparatie (semaforizat pe banda in lucru). In Bucuresti nu prea merg cu ea si nu mi-am socotit consumul insa, vorbind cinstit nici nu prea ma intereseaza, ca n-are nici un rost (cateodata merg mai repede pe jos). Cred ca, la drum intins si la 90 stabilizat ia sub 8. Oricum cifrele vehiculate aici, 11 sau 16 litrii nu prea le cred posibile (decat daca e vorba de modele vechi, pre-injectie). I-adevarat ca n-o frig...pe drumuri normale stau cam la 80-90 iar pe autostrada 100. 2. Turatia: chiar cu masina plina ochi la 100/h am mai putin de 3500 de turatii (sau nu-mi merge mie turometrul ca lumea). cifre de 4000 pentru 80 sau 90 la ora mi se par greu de crezut. Altfel destule mici belele (prea multe pentru o masina noua): blocat usa din spate (eternele cabluri care nu functioneaza bine), pana s-o iau de la dealer au trebuit reparate stergatoarele ca nu se opreau unde trebuie, acum la aceleasi stergatoare trebuie sa schimb lamele care nu prea mai curata cum trebuie, s-a stricat pompa care arunca apa pe geamul din spate (luneta), plasticurile de protectie de la balamaua scaunelor pica regulat. De curand a refuzat sa blocheze diferentialul (maneta asta e plina de personalitate) si in ultimul timp intra cam greu in viteza (n-am ajuns inca la service cu ea pe tema asta). Revenind la consum si turatie m-ar bucura alte comentarii pe aceasta tema. Attached Files |
#254
Posted 24 January 2008 - 18:21
ilacatus, on Jan 15 2008, 18:05, said: Salutare la toata lumea, Am o Niva luata de noua in aprilie 2007 (deci motor 1.7i). Am facut vreo 11000 km acum fara necazuri majore. Am gasit insa pe acest forum niste postari care ma pun pe ganduri. 1. Consumul: in concediul trecut (asta vara) mi-am facut media (pe cca 2300 de km) si-am ajuns la 8.3l/100km. In esenta a fost vorba de drumul Bucuresti - Bucovina dar si cu vreo doua zile de alergatura prin Iasi si Suceava, vreo 200 km de forestier si nu stiu cati altii de drumuri in reparatie (semaforizat pe banda in lucru). In Bucuresti nu prea merg cu ea si nu mi-am socotit consumul insa, vorbind cinstit nici nu prea ma intereseaza, ca n-are nici un rost (cateodata merg mai repede pe jos). Cred ca, la drum intins si la 90 stabilizat ia sub 8. Oricum cifrele vehiculate aici, 11 sau 16 litrii nu prea le cred posibile (decat daca e vorba de modele vechi, pre-injectie). I-adevarat ca n-o frig...pe drumuri normale stau cam la 80-90 iar pe autostrada 100. 2. Turatia: chiar cu masina plina ochi la 100/h am mai putin de 3500 de turatii (sau nu-mi merge mie turometrul ca lumea). cifre de 4000 pentru 80 sau 90 la ora mi se par greu de crezut. Altfel destule mici belele (prea multe pentru o masina noua): blocat usa din spate (eternele cabluri care nu functioneaza bine), pana s-o iau de la dealer au trebuit reparate stergatoarele ca nu se opreau unde trebuie, acum la aceleasi stergatoare trebuie sa schimb lamele care nu prea mai curata cum trebuie, s-a stricat pompa care arunca apa pe geamul din spate (luneta), plasticurile de protectie de la balamaua scaunelor pica regulat. De curand a refuzat sa blocheze diferentialul (maneta asta e plina de personalitate) si in ultimul timp intra cam greu in viteza (n-am ajuns inca la service cu ea pe tema asta). Revenind la consum si turatie m-ar bucura alte comentarii pe aceasta tema. As vrea sa vad si eu o servodir cum arata ,de cine i facuta ,de pe ce i asimilata sau ce scrie pe etichetele lor DRUMURI LUNGI SI GROPI ADANCI Attached Files |
#256
Posted 31 January 2008 - 23:12
Vezi ca au oamenii topic cu Lada Niva.
Daca o iei sa mergi la vanatoare e buna, la banii ei. In rest masina ruseasca, dar nu stiu daca e de bine sau de rau. |
#257
Posted 16 February 2008 - 13:46
Buna ziua
Ma bucur sa gasesc o gasca de pasionati si posesori de nive. Eu am o niva din 2004 (1.7i) alba (o cheama Biva) si o catar pe unde pot. Fiind arhitect ma ajuta destul de mult cu mersul pe santiere fiind robusta si solida. Totodata imi convine ca pot sa o las oriunde si nu se apuca lumea sa se intereseze de ea in mod rauvoitor. Acum intrebarea: cine poate sa ma trimita la un mecanic (sau un service) bun cu adevarat in Bucuresti si care sa se si descurce sa aduca si piesele necesare? Cei de la reprezentante (din Buc) imi par cam prost pregatiti sau foarte ocupati si pe fuga (singurii care ar sti ce sa faca). Concret problemele se rezuma simplu: - nu mi se mai aprinde becul "check engine" nici cand pun contactul (inainte se aprindea la contact si se stingea cand pornea motorul - cred ca e ars si sper sa nu fie altceva) - am o inegalitate in cursa pedalei de frana de parca ar lovi ceva dupa inceputul cursei - ce ulei folositi si e recomandat? Pana acum am folosit mobil1 dar la ultima revizie (pe care tocmai am facut-o) mi-au pus castrol. Sa il schimb si sa pun altceva? Sa pun duralube peste? Multumesc |
#258
Posted 16 February 2008 - 17:51
stie cineva cat costa o lada niva cu 5 usi noua? nu gasesc niciunde informatii despre acest model, stiu totusi ca exista
|
#259
Posted 05 March 2008 - 12:18
andreisamoil, on Feb 16 2008, 13:46, said: Buna ziua Ma bucur sa gasesc o gasca de pasionati si posesori de nive. Eu am o niva din 2004 (1.7i) alba (o cheama Biva) si o catar pe unde pot. Fiind arhitect ma ajuta destul de mult cu mersul pe santiere fiind robusta si solida. Totodata imi convine ca pot sa o las oriunde si nu se apuca lumea sa se intereseze de ea in mod rauvoitor. Acum intrebarea: cine poate sa ma trimita la un mecanic (sau un service) bun cu adevarat in Bucuresti si care sa se si descurce sa aduca si piesele necesare? Cei de la reprezentante (din Buc) imi par cam prost pregatiti sau foarte ocupati si pe fuga (singurii care ar sti ce sa faca). Concret problemele se rezuma simplu: - nu mi se mai aprinde becul "check engine" nici cand pun contactul (inainte se aprindea la contact si se stingea cand pornea motorul - cred ca e ars si sper sa nu fie altceva) - am o inegalitate in cursa pedalei de frana de parca ar lovi ceva dupa inceputul cursei - ce ulei folositi si e recomandat? Pana acum am folosit mobil1 dar la ultima revizie (pe care tocmai am facut-o) mi-au pus castrol. Sa il schimb si sa pun altceva? Sa pun duralube peste? Multumesc Trecerea de la Mobil la Castrol este cat se poate de buna pentru ca Mobil se fabrica deja in turcia si ce se gaseste la noi in comert provine de la ei. Un ulei de calitate cum este Castrol nu necesita aditivi suplimentari vin deja gata aditivati din fabrica. pentru niva recomand un 15w40 sau 10w40 vj_microbob, on Feb 16 2008, 17:51, said: stie cineva cat costa o lada niva cu 5 usi noua? nu gasesc niciunde informatii despre acest model, stiu totusi ca exista la cluj Lada Niva Fermier (5 usi) costa 9496?cip 11300?DDP si cred ca se aduce la comanda Edited by Csereyt, 05 March 2008 - 12:30. |
#260
Posted 11 March 2008 - 09:00
Salut la toata lumea
Stie cineva o Niva de vanzare prin zona Ardealului la un pret de pana in 5-6000 euro. |
#261
Posted 13 March 2008 - 10:26
...si pentru ca vreau o NIVA noua chiar m-ati putea ajuta cu info despre de unde si cum e mai avantajos.Deocamdata nu am gasit decat varianta de pe lada.ro. Mai sunt si altele?
|
#262
Posted 13 March 2008 - 16:39
marcelus, on Mar 13 2008, 10:26, said: ...si pentru ca vreau o NIVA noua chiar m-ati putea ajuta cu info despre de unde si cum e mai avantajos.Deocamdata nu am gasit decat varianta de pe lada.ro. Mai sunt si altele? Salut, http://www.autolada.ro/ - Oradea www.asbtauto.ro - Bucuresti Deasemenea mai sunt si cei din Mogosoaia, dar sunt tot dealeri lada.ro Eu ma gindesc foarte serios sa cumpar o lada noua din BG. E mai ieftina; si AC e mai ieftin la ei aprox 1200 Eur. Succes, Vlad |
|
#263
Posted 14 March 2008 - 09:17
Mersi Vlad! Daca apuci sa o iei din BG spune si mie ce si cum. Eu o sa mai astept putin
|
#264
Posted 14 March 2008 - 14:18
intra cu mine pe mes! nu cred ca se cade sa i vorbim pe ,,baetii destepti"(dealerii)aici !
############# Buna Teddy! Am in planuri sa iau si eu o NIVA asa ca orice informatie "inainte de" poate fi utila. Cu nedumeririle mele sunt identice cu ale celui caruia i-ai raspuns poate te prind si eu pe mess. Adresa mea e [email protected]. Dar mai probabil de luni ca-mi bag nasul mai mult cand sunt la munca. Week-end placut! |
#265
Posted 22 March 2008 - 20:24
Am cumparat o lada niva praf.
Inca nu m-am apucat sa o desfac. Este din 2003 si a fost la o firma... Are AC Am cumparat-o la shtanga pentru ca are urmatoarele probleme: - bloc motor spart (in interior) pt ca au mers cu apa in loc de antigel - Radiator de racire spart - Cutie de viteze defecta Si acum nevoile: - fie un mecanic bun si ieftin care sa stie lada si sa sudeze sau sa inlocuiasca blocul motor.. sa porneasca motorul, fie un loc de unde sa cumpar un bloc motor de 1.7i - cutie de viteze second sau un loc unde sa o repar pe aceasta, desi nu stiu ce problema are. Din cite am vazut, nu intra in a V-a. - Radiator nou sau second care sa nu curga. atit deocamdata. Sunt convins ca vor mai aparea probleme pe parcurs.. O sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor. Vlad POZE |
#266
Posted 24 March 2008 - 08:05
Am reusit sa cumpar o Niva din 2004. Sa va povestesc prima aventura dupa cateva ore de la intrare in posesie:
- ma duc 380 km dupa masina, incheiem targul, fostul proprietar foarte amabil, baiat de treaba i-mi arata tot ce s-a reparat si ce hibe mai are. Specifica faptul ca are alternatorul schimbat!!! - pornesc cu ea spre casa, merge binisor, exceptand bineinteles zgomotul infernal ca dintr-un tanc T-35!!! E duminica dupa masa. - merg ce merg aproape 100 km, sunt pe valea Oltului, si deodata se opreste radioul. Incerc de cateva ori sa-l pornesc, nu merge. Atata bai sa fie, ma gandesc eu. Trec de un accident cumplit :-(( si deodata se opreste motorul. Trag pe dreapta, incerc sa pornesc, ioc!!! Ma uit pe aici pe acolo vad ca nu mai arde nici un bec pe bord, ma uit la sigurante, toul e OK, pornesc avariile care incep sa functioneze anemic!!! Am ramas fara curent, deci nu are incarcare bateria nu mai are curent nici un strop. Si mai am de mers 180 de km!!! - bineinteles eu ca fraierul nu am la mine nici o scula, asa ca ce faci "suna un prieten"! Vine pretenul din Sibiu, bineinteles nu are nimic la el, asa ca ce e de facut. Da el solutia: o luam inapoi spre Calimanesti pana dam de vreo benzinarie sa luam o baterie noua (noroc ca am la mine ceva bani de drum). Zis si facut, da de benzinarie si bineinteles nu au baterii. dar vanzatoarea amabila ne indruma spre un sat mai sus unde este o dugheana cu piese auto si patroana locuieste in apropiere. Cred ca va dati seama ca patroana bineinteles nu era acasa!!! Langa dugheana cu pricina erau niste locuinte in gen colonie si acolo un OM ( da cu litere mari OM) care avea o Dacie ne-a propus sa lasam bateria mea si ne da bateria de la Dacie. Nu era ea prea noua dar nu aveam alta solutie, asa ca acceptam cu bucurie, mai dam si 50 ron, ne intoarcem la Niva, montez bateria Daciei cu un jaf de patent si Niva porneste la prima cheie. Deci pornim la drum. - inainte de Sibiu ma gandesc: oare cat ma va tine bateria ca incepea sa se intunece??? Asa ca intru la Real si cumpar o baterie noua-stoc de 62 Ah. In parcare incerc sa pornesc - ioc, bateria se descarcase deja. Montez bateria noua, pornesc si incepe o noua aventura!!! - din Sibiu trebuie sa ajung la Tg-Mures, se insera deci nu mai puream merge fara lumini(pretenul a ramas la Sibiu) deci: hai la drum. - INCEPE PLOAIA !!!!!!!!!! - a fost o adevarata aventura sa fac drumul Sibiu - Tg-Mures in noapte, in ploaie si cu cu faza scurta ca doua felinare chioare, ce zic felinare - doua lumanari. Am ratat de cateva ori la mustata sa intru in sant sau sa o iau la vale pe dealuri, dar bateria a tinut si am ajuns acasa. |
#267
Posted 24 March 2008 - 12:52
barzanv, on Mar 22 2008, 20:24, said: Am cumparat o lada niva praf. Inca nu m-am apucat sa o desfac. Este din 2003 si a fost la o firma... Are AC Am cumparat-o la shtanga pentru ca are urmatoarele probleme: - bloc motor spart (in interior) pt ca au mers cu apa in loc de antigel - Radiator de racire spart - Cutie de viteze defecta POZE N-am mai cumparat-o desi am batut palma cu reprezentatul firmei, pt ca a venit o oferta mai mare si am pierdut-o Am o sa ies iar la vinatoare de Nive ieftine si bune cu AC si Servo.... |
|
#268
Posted 28 March 2008 - 14:35
Am identificat defectul (bine, asta mai devreme, dar acum am timp sa scriu). Are alternatorul schimbat cu una de Dacie. Se pare ca nu poate duce comsumul motorului. A mai vazut cineva asa ceva?
|
#269
Posted 04 April 2008 - 19:04
pekka, on Mar 24 2008, 08:05, said: Am reusit sa cumpar o Niva din 2004. Sa va povestesc prima aventura dupa cateva ore de la intrare in posesie: - ma duc 380 km dupa masina, incheiem targul, fostul proprietar foarte amabil, baiat de treaba i-mi arata tot ce s-a reparat si ce hibe mai are. Specifica faptul ca are alternatorul schimbat!!! - pornesc cu ea spre casa, merge binisor, exceptand bineinteles zgomotul infernal ca dintr-un tanc T-35!!! E duminica dupa masa. - merg ce merg aproape 100 km, sunt pe valea Oltului, si deodata se opreste radioul. Incerc de cateva ori sa-l pornesc, nu merge. Atata bai sa fie, ma gandesc eu. Trec de un accident cumplit :-(( si deodata se opreste motorul. Trag pe dreapta, incerc sa pornesc, ioc!!! Ma uit pe aici pe acolo vad ca nu mai arde nici un bec pe bord, ma uit la sigurante, toul e OK, pornesc avariile care incep sa functioneze anemic!!! Am ramas fara curent, deci nu are incarcare bateria nu mai are curent nici un strop. Si mai am de mers 180 de km!!! - bineinteles eu ca fraierul nu am la mine nici o scula, asa ca ce faci "suna un prieten"! Vine pretenul din Sibiu, bineinteles nu are nimic la el, asa ca ce e de facut. Da el solutia: o luam inapoi spre Calimanesti pana dam de vreo benzinarie sa luam o baterie noua (noroc ca am la mine ceva bani de drum). Zis si facut, da de benzinarie si bineinteles nu au baterii. dar vanzatoarea amabila ne indruma spre un sat mai sus unde este o dugheana cu piese auto si patroana locuieste in apropiere. Cred ca va dati seama ca patroana bineinteles nu era acasa!!! Langa dugheana cu pricina erau niste locuinte in gen colonie si acolo un OM ( da cu litere mari OM) care avea o Dacie ne-a propus sa lasam bateria mea si ne da bateria de la Dacie. Nu era ea prea noua dar nu aveam alta solutie, asa ca acceptam cu bucurie, mai dam si 50 ron, ne intoarcem la Niva, montez bateria Daciei cu un jaf de patent si Niva porneste la prima cheie. Deci pornim la drum. - inainte de Sibiu ma gandesc: oare cat ma va tine bateria ca incepea sa se intunece??? Asa ca intru la Real si cumpar o baterie noua-stoc de 62 Ah. In parcare incerc sa pornesc - ioc, bateria se descarcase deja. Montez bateria noua, pornesc si incepe o noua aventura!!! - din Sibiu trebuie sa ajung la Tg-Mures, se insera deci nu mai puream merge fara lumini(pretenul a ramas la Sibiu) deci: hai la drum. - INCEPE PLOAIA !!!!!!!!!! - a fost o adevarata aventura sa fac drumul Sibiu - Tg-Mures in noapte, in ploaie si cu cu faza scurta ca doua felinare chioare, ce zic felinare - doua lumanari. Am ratat de cateva ori la mustata sa intru in sant sau sa o iau la vale pe dealuri, dar bateria a tinut si am ajuns acasa. asta e niva second. totusi, bafta la noua achizitie si drumuri bune imi permit sa-ti dau un sfat pe care l-am primit si eu ca nou posesor : foloseste doar ulei castrol !!!! apropo, eu am o niva din 2005 si dupa ce am pus instalatia de gaz, mi se aprinde becul galben din coltul din stanga. stie cineva care e cauza? in rest eok, consumul cam mare pe gaz !? ps.am schimbat oglinzile retrovizoare, se potrivesc cele de Dacia papuc succese un alt defect, nu mai merge stropitoarea de la stergatoare....e nasol. |
#270
Posted 05 April 2008 - 15:07
Multumesc pentru sfat.
Am fost la un magazin care vinde piese de Lada, un alternator nou costa 550 lei. Am vorbit cu un moldovean care vinde in piata, imi aduce un alternator nou de Niva din Moldova saptamana viitoare cu 450 lei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users