Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Uber in Bucuresti
Last Updated: Aug 09 2019 06:39, Started by
Adm
, Feb 25 2015 13:28
·
0
#74
Posted 26 February 2015 - 23:18
primuministru, on 26 februarie 2015 - 22:10, said:
Una peste alta Uber e o alternativa la celebrele taxiuri.Nu discut despre cat de legala sau ilegala e toata afacerea, dar cred ca asa cum in alte tari functioneaza cu succes sunt sanse sa functioneze si la noi. crazyAlex, on 26 februarie 2015 - 21:57, said:
Una e sa vina un strain pe Otopeni si sa deschida aplicatia si alta e sa iasa din aeroport si sa incerce sa gaseasca cel mai cinstit taximetrist rechin. Singura chestie care va sparge monopolul la aeroport va fi metroul care este in proiect. Edited by andreic, 26 February 2015 - 23:24. |
#75
Posted 27 February 2015 - 00:56
Se pare ca nu e chiar totul roz, la Uber e vorba si de niste fonduri despre care nu se spun de unde provin (evaziune fiscala)... Europa in general, Germania in particular e scandalizata deja de ei din 2014.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MQ0gtAFvD4c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by andreic, 27 February 2015 - 00:59. |
#76
Posted 27 February 2015 - 01:22
andreic, on 27 februarie 2015 - 00:56, said:
Se pare ca nu e chiar totul roz, la Uber e vorba si de niste fonduri despre care nu se spun de unde provin (evaziune fiscala)... Europa in general, Germania in particular e scandalizata deja de ei din 2014. Spagile companiilor de taxi inca functioneaza. |
#77
Posted 27 February 2015 - 02:07
Uber/Lyft etc au plecat de la rezolvarea cererilor din pietele supra regulate, in general orasele americane si vest europene si unele asiatice. In multe orase numarul de taxiuri este sever limitat, accesul se face pe bazau unui medialion care poate costa sute de mii de $ si care se mosteneste etc. Legile excesive au transformat afacerea asta intr-o mafie fara nici o concuranta si foarte ineficienta. La perioadele mai de virf (vineri, simbata) sau de sarbatori decit sa incerci sa gasesti taxi in San Fracisco mai bine o iei pe jos ca ajungi mai devreme.
Romania din fericire nu are problema asta. Taxiuri sint multe si ieftine. Sint asa ieftine ca e tare greu sa-ti inchipui ca pretul scade mai mult, poate doar prin impartirea cursei intre mai multi. In afara Bucurestiului taxiul vine mereu in citeva minute. Alt avataj al lui Uber este ca fluizidizeaza traficul si imbunatateste transportul cind foloseste o masina pentru mai multe persoane (inca nu, dar asta e pasul urmator). Iarasi nu e nimic rau in oameni care se duc la munca impreuna sau in orasul vecin cind unul are treaba mai ia 2 insi cu el. E ecologic, scade traficul, e mai ieftin, e foarte bine. Asta ar fi o aplicatie misto in Romania. Bineinteles in nici o tara statul si mai ales mafia/monopolul taxiurilor nu vrea sa lase din mina o sursa de venit asa ca a iesit si o sa mai iasa cu lupte. La ora asta competitia nici nu e corecta pentru ca taximetristii au nevoie de tot felul de atestate si asigurari speciale si in felul asta nu pot oferi acelasi preturi ca Gogu. In general insa populatia in vest isi doreste foarte tare servicii ca uber, lyft, airbnb si coach sharing asa ca ramine de vazut cit o sa se opuna primariile/guvernele respective. Quote ert e ca minim 16 %, impozitul pe venit, va trebui sa returnezi la iubitul stat roman din ce iti da uber . Nu poti sa scazi niste costuri ale masinii? Edited by wizardofoz, 27 February 2015 - 02:05. |
#78
Posted 27 February 2015 - 02:26
#79
Posted 27 February 2015 - 02:29
#80
Posted 27 February 2015 - 02:48
#81
Posted 27 February 2015 - 06:23
crazyAlex, on 26 februarie 2015 - 21:57, said:
Chiar te umfla rasul. Vin strainii in Romania, stiu ca in Bucuresti exista Uber si, in loc sa-i toace rechinii de zeci de Euro, il pacaleste GPS-ul cu cativa metri la un tarif de 1,39 lei/km. De fapt, aici se duce batalia. Taximetristii vor pierde exact clientii premium pe care-i jupuiau la greu. Una e sa vina un strain pe Otopeni si sa deschida aplicatia si alta e sa iasa din aeroport si sa incerce sa gaseasca cel mai cinstit taximetrist rechin. De aia sunt sanse mari ca acest serviciu va fi interzis in cateva luni. Smecherii astia nu vor lasa lucrurile asa. |
#82
Posted 27 February 2015 - 08:10
Desi de vreun an sau doi e sistemul asta de comenzi la Otopeni inca e gaura de serpi acolo... nu asa groaznic ca acum citiva ani, de fapt am vazut un politai luind la goana un burtos care oferea taxiuri "unde mergi baiatu" si mi-a crescut inima.
Quote hai serios, de "safety concerns" a auzit cineva? Pe unde am fost soferiul mediu de taxi nu mi-a inspirat mai multa incredere ca soferul mediu amator. Am mers cu unii care in mod clar luasera volanul in mina nu de mult. Multi m-au pus sa le spun eu pe unde sa o ia. In NY e binestiut ca soferii de taxi sint naspa, n-au asigurari uneori, altii au cazier. Au fost citeva cazuri celebre in care soferul de taxi are unul cu nu stiu cite condamnari anterioare, incluisv ala cu reporterul care a murit acum o saptamina. Ca sa nu mai spun ca-s in tot felul de mafii etnice (in orase intregi toti sint Sikh de exemplu). |
|
#83
Posted 27 February 2015 - 10:56
Poate ne lamureste cineva care e inscris ca sofer si are app-ul de sofer: merge sau nu aplicatia Uber pentru ride sharing?
Eu pentru asta as intelege: cu ceva timp inainte de a pleca in cursa (de acasa spre serviciu, de exemplu), introduc in app ca am disponibil un anumit traseu. Pana plec, cineva se inscrie la traseul meu si imi indica de unde-l ridic. Din ce am citit, eu inteleg ca app-ul de Uber functioneaza mai degraba ca app-ul de taxi clasic: cand cineva pune o cerere de traseu, aceasta apare la soferii (presupun) din zona, care o accepta sau nu. Daca e asa, valoarea de ride sharing mi se pare mica, pentru ca trebuie sa astepti sa impusti clientul, inainte de a pleca in cursa. |
#84
Posted 27 February 2015 - 14:34
lil debul, on 27 februarie 2015 - 06:23, said:
Habar nu ai ce vorbesti , spui numai prostii si vorbesti din filme , cred ca nici macar bani de taxi nu ai , la Otopeni este sistem de comenzi prin aplicatie , nici pe maica-ta nu o iei de pe estacada fara sa fii confirmat asa ca mai taci din gura si ia tramvaiu . Dupa limbaj si faptul ca faci spume, as face pariu ca esti taximetrist. |
#85
Posted 27 February 2015 - 15:56
wizardofoz, on 27 februarie 2015 - 08:10, said:
Desi de vreun an sau doi e sistemul asta de comenzi la Otopeni inca e gaura de serpi acolo... nu asa groaznic ca acum citiva ani, de fapt am vazut un politai luind la goana un burtos care oferea taxiuri "unde mergi baiatu" si mi-a crescut inima. Pe unde am fost soferiul mediu de taxi nu mi-a inspirat mai multa incredere ca soferul mediu amator. Am mers cu unii care in mod clar luasera volanul in mina nu de mult. Multi m-au pus sa le spun eu pe unde sa o ia. In NY e binestiut ca soferii de taxi sint naspa, n-au asigurari uneori, altii au cazier. Au fost citeva cazuri celebre in care soferul de taxi are unul cu nu stiu cite condamnari anterioare, incluisv ala cu reporterul care a murit acum o saptamina. Ca sa nu mai spun ca-s in tot felul de mafii etnice (in orase intregi toti sint Sikh de exemplu). NY? yellow cab? cel putin taxiul comandat are trasabilitate, iei unu care habar n-ai daca te rapeste... la pretul actual al taxiului in romania? trebuie sa fii ori pasager permanent de tramvai, ori idiot sa-ti pui nevasta in masina unui necunoscut "particular" |
#86
Posted 27 February 2015 - 16:06
#87
Posted 27 February 2015 - 16:17
tristii astia ar trebui sa aiba camere obligatorii pe masina, si aleator urmariti cum conduc, pentru ca sunt un pericol public, cel putin in Buc. toti merg pe unde apuca nu-i intereseaza mai nimic, am vazut toate cazurile posibile de la mers pe refugiu tramv. pana la mers pe langa coloana pe trotuar.
|
|
#88
Posted 27 February 2015 - 16:23
#89
Posted 27 February 2015 - 16:48
takemeintoyourskin, on 27 februarie 2015 - 16:17, said:
tristii astia ar trebui sa aiba camere obligatorii pe masina, si aleator urmariti cum conduc, pentru ca sunt un pericol public, cel putin in Buc. toti merg pe unde apuca nu-i intereseaza mai nimic, am vazut toate cazurile posibile de la mers pe refugiu tramv. pana la mers pe langa coloana pe trotuar. In fine , o sa vedem si cu Uberul ala ce o mai fi dar nu sta nimeni sa i se ia piinea de la gura fara sa protesteze .Aaaa , pe gratis da , sa iei pe cineva in masina moca nu zice nimeni nimic . Asa ar fi normal , nu sa ataci o intreaga categorie profesionala care din asta traieste . crazyAlex, on 27 februarie 2015 - 14:34, said: Dupa limbaj si faptul ca faci spume, as face pariu ca esti taximetrist. |
#90
Posted 27 February 2015 - 16:49
spuneam doar ca cele mai mari ineptii in trafic la tristi le-am vazut, sunt si taximetristi printre voi, dar sunt maxim 20%.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users