Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Uber in Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
1267 replies to this topic

#487
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006
Asa mi-a zis producatorul, 20.000 sau un an. Ideea e ca in primul an am mers doar vreo 14.000, destul de mult extraurban (am avut 3 drumuri Bucuresti-Istanbul cu masina si unul Bucuresti-Viena prin iarna, deci asa s-au adunat acei km). Dar daca voi continua sa fiu partener Uber, cu siguranta voi face o revizie si inaintea iernii (adica prin noiembrie), iar pana atunci nu cred ca fac atat de multi. :P

Voi cat de des faceti revizia masinutelor raportat la ceea ce spune cartea de garantie? La jumatatea numarului de kilometri sau a perioadei de timp?

#488
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
e cu dus si intors. tendinta acum este sa se recomande un interval cat mai prelungit de service din motive de marketing. adica producatorii se lauda ca domne la noi o sa faci reviziile rar si astfel economisesti niste bani buni;
dar in acelasi timp la tine in cartea masinii nu scrie ca in conditii de lucru severe (mers preponderent in oras, porniri si opriri f multe, mers mult la relanti in aglomeratie) intervalul de service se injumatateste?
personal eu iti recomand sa schimbi uleiul la 7-8000km in regim de taxi sau un an. pt reducerea costurilor poti sa te duci o data la 6 luni la un service particular sa iti schimbi uleiul, si o data pe an la reprezentanta sa nu pierzi garantia, fara sa ii anunti ca ai mai schimbat o data intre timp uleiul :))

ma gandeam ca ai facut multi mai multi km, 4000km e o nimica toata.

Edited by bossake, 27 June 2015 - 18:29.


#489
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
La mers urban, start stop des, drumuri scurte etc e recomandabil sa faci schimbul la 8000 de km. Daca nu il faci la reprezentanta, un schimb de ulei si de filtre nu te costa mai mult de 250 de ron, presupun ca ai o masina normala, cu motor mic in care intra 4-5l de ulei + filtru de ulei + filtru de aer.

#490
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006
Dar pierd garanția și nu vreau asta. :)

Am o Mazda 3 din 2014.

#491
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Daca te gandesti ca 1 l de ulei pe care ti-l baga aia in Mazda e 30 de lei si un filtru de aer + un filtru de ulei costa in realitate maxim 100 ron, fa si tu calculul cat e japca/taxa de fraier.

#492
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006
Știu prețurile, dar tu ți-ai făcut primele revizii în service no-name? Oi fi eu blondă, dar am mai avut mașini și la Renault chiar m-am folosit de garanție. De ce să risc pentru câteva sute de lei la o mașină care a costat zeci de mii? :huh:

#493
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Reviziile poti sa ti le faci si singur, nu iti trebuie decat un set de chei si sa stii sa citesti pe internet cum se face. Stiu ca te obliga garantia si ca esti si femeie deci n-ai treaba cu masinile. Bafta la uberit.

#494
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,294
  • Înscris: 07.02.2003
http://www.timesnewr...aplicatie-duber

"Te-ai săturat să mergi la DNA cu nesimţiţii de jandarmi? Poţi folosi noua aplicaţie Düber!"

#495
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,662
  • Înscris: 29.09.2005
In continuare Uber este ilegal , deci cine sustine Uber sustine bagabonteala , in acest caz imi voi instala o maimuta.

#496
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,843
  • Înscris: 15.08.2008
Pai si ce faci? Te dai in fapt singur? :D

#497
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
La altii:
http://www.wsj.com/a...ance-1435920525

http://www.theverge....l-paris-uberpop

Quote

the executives and Uber France have been charged with misleading business practices, complicity in operating an illegal taxi service, and illegal treatment of personal data


#498
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,984
  • Înscris: 10.04.2006

 lil debul, on 06 iulie 2015 - 10:58, said:

In continuare Uber este ilegal , deci cine sustine Uber sustine bagabonteala , in acest caz imi voi instala o maimuta.

In momentul de fata, astia de la Uber violeaza cliente in India.
In acest caz voi incepe si eu sa violez clientele.

Buna logica :death:

#499
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
De taximetristi cu acte, stampile si aprobari care violeaza cliente, ba le mai si omoara ce sa mai zic ...
Stiu ce sa zic, sunt prieteni la catarama cu toti "oamenii legii".

Edited by Friskey, 07 July 2015 - 02:09.


#500
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,662
  • Înscris: 29.09.2005
Nu am maimuta , dar la 1.39 sincer , daca pe unu' il tine jmekeria , bravo lui.

#501
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Turiştii străini şi cetăţenii francezi care au aterizat acum două săptămâni pe Charles de Gaulle au fost întâmpinaţi cu noul simbol al civilizaţiei franceze: bâta. Şi nu orice fel de bâtă, ci varianta ei "hi-tech", bâta de baseball din metal.

Instrumentul de persuasiune specific societăţilor arhaice, considerate barbare sau cu un grad redus de civilizaţie, a fost utilizat de taximetriştii care au blocat centura Parisului şi accesul pe aeroport pentru a protesta împotriva Uber, companie construită în jurul unei aplicaţii informatice destinată facilitării transportului persoanelor.

"Chiar şi pentru un oraş obişnuit cu grevele, protestele taximetriştilor au stabilit noi standarde pentru haos, violenţa aleatoare şi au creat confuzie politică şi morală", scrie cotidianul britanic The Independent.

Prinsă în ambuscada de la aeroportul Charles de Gaulle, cântăreaţa rock Courtney Love i-a adresat o întrebare preşedintelui Hollande, pe Twitter: oamenii tăi pot ataca în mod legal vizitatorii? Apoi a adăugat că probabil s-ar fi simţit mai în siguranţă la Bagdad.

Ministrul de interne Bernard Cazeneuve a făcut apel la calm, declarând că "suntem un stat de drept, unde nu are ce căuta violenţa", dar măsurile de restabilire a ordinii au întârziat nepermis de mult, de parcă autorităţile ar fi încurajat tacit protestatarii.
Extinderea companiei Uber în Europa, inclusiv la noi, a fost întâmpinată cu proteste, deoarece tehnologia utilizată ameninţă locurile de muncă ale taximetriştilor, dar mai ales grupurile de interese din sector.

Argumentele au fost mereu la fel: şoferii Uber nu au licenţă de taxi şi nu oferă un nivel similar al siguranţei călătorilor. Criticii Uber uită, însă, că mulţi taximetrişti, în special în Statele Unite, au ales să se alăture noului serviciu de transport. Iar dacă siguranţa călătorilor este îndoielnică, cum poate fi explicată extinderea exponenţială a companiei în lume?

Tot în SUA, intensificarea concurenţei la nivelul aglomeraţiilor urbane a avut un efect dramatic asupra preţului licenţelor de taxi. "Industria tradiţională a taximetrelor se confruntă cu presiuni intense în New York şi la nivel global, în condiţiile în care Uber, Lyft, Via şi alte aplicaţii mobile distrug modelele vechi de afaceri", arăta de curând publicaţia New York Observer.

Conform datelor prezentate, preţurile licenţelor oferite de municipalităţi au cunoscut până de curând o singură tendinţă, creşterea. În cazul New York-ului, preţul râvnitului "medalion" a ajuns la circa 1,3 milioane de dolari anul trecut, doar pentru a se prăbuşi recent până la 750 de mii de dolari.

Situaţia din Philadelphia este şi mai dramatică. Autorităţile oraşului, care are mare nevoie de mai multe taxiuri pe străzi, după cum scrie NYO, a scos la licitaţie 45 de licenţe noi în toamna anului trecut, după o pauză de 15 ani, preţul aşteptat fiind de 475 de mii de dolari pentru o licenţă.

Cererea a fost inexistentă atunci, iar primele trei licenţe s-au vândut recent la un preţ de 80 de mii de dolari. "Autorităţile par să nu aibă nicio idee despre ceea ce ar trebui făcut", a fost concluzia din New York Observer. Este bine că acolo nu s-a ajuns, cel puţin deocamdată, la argumentul bâtei.

În Europa, pe de altă parte, autorităţile ştiu ce trebuie să facă: au interzis, pur şi simplu, Uber. Dar compania a ilustrat multiplele faţete ale inovaţiei şi a găsit căi pentru a ocoli interdicţia din Franţa, prin intermediului serviciului UberPOP, al cărui scop declarat este facilitarea utilizării în comun a automobilelor şi a împărţirii cheltuielilor de transport. Adică tocmai ceea ce încearcă să încurajeze şi autorităţile europene în ultimii ani, ca măsură pentru reducerea poluării, pe fondul "luptei" împotriva încălzirii globale.

În mod ironic, probabil, reprezentanţii Uber au folosit tocmai acest argument şi în instanţele de judecată unde contestă interdicţia de operare. Deşi Uber este interzis deja în Hexagon, guvernul a emis o nouă ordonanţă prin care interzice explicit UberPOP.

Adaptabilitatea de care a dat dovadă Uber în Franţa i-a determinat pe taximetrişti să ceară inclusiv blocarea aplicaţiei pentru telefonul mobil, ceea ce este imposibil din punct de vedere tehnic, după cum scrie The Independent.

Dar sunt conducătorii de taxi singurii vinovaţi pentru explozia de violenţă? Unul dintre taximetrişti a declarat pentru cotidianul britanic că se simte prins în capcană, deoarece trebuie să-şi hrănească familia, în timp ce trebuie să ramburseze creditul mare pe care l-a făcut pentru achiziţionarea licenţei. O licenţă de taxi costă în Paris 240 de mii de euro, după cum scrie The Independent.
Acesta este un exemplu clasic al barierelor administrative de intrare pe piaţă, al căror singur rezultat este menţinerea unor preţuri ridicate, pe fondul unei calităţi îndoielnice a serviciilor sau produselor.

În faţa ofensivei tot mai intense a autorităţilor, compania Uber a precizat că nu face decât să ofere o alternativă pe piaţa transportului de persoane, marcată de serviciile slabe oferite de companiile tradiţionale de taximetrie. "Există persoane care ar face orice pentru a stopa orice fel de concurenţă", a declarat un purtător de cuvânt al companiei, în opinia căruia "noi nu suntem decât un simptom al unei pieţe prost organizate", după cum mai scrie The Independent.

Reacţiile dure în faţa noilor tehnologii nu reprezintă o noutate pentru continentul european. Mişcarea de protest a muncitorilor englezi din a doua jumătate a secolului al XVIII-lea şi din prima jumătate a secolului al XIX-lea, care a intrat în dicţionare sub numele de luddism, s-a manifestat prin distrugerea maşinilor considerate a fi cauza şomajului.

Măsurile protecţioniste din Franţa secolului al XIX-lea l-au determinat pe Frederic Bastiat să scrie "Petiţia producătorilor de lumânări", prin care se cerea guvernului să-i apere împotriva concurenţei neloiale a Soarelui.

Satira marelui economist francez pare să fie luată astăzi în serios de guvernul de la Paris. Intervenţia statului pe piaţa muncii, manifestată mai ales prin stabilirea salariului minim pe economie şi reglementarea drastică a relaţiilor de muncă, reprezintă una dintre cele mai mari piedici în calea schimbărilor structurale din economie.

Salariul minim, în ciuda nenumăratelor exemple care arată efectele sale negative asupra angajării forţei de muncă, continuă să fie văzut ca o măsură legitimă de reducere a inegalităţii veniturilor. În ultima perioadă, presa internaţională a scris, însă, tot mai mult despre accentuarea tendinţei de înlocuire a forţei de muncă slab calificate cu roboţi. Oare trebuie să ne aşteptăm, într-un viitor nu prea îndepărtat, la lupte de stradă între proletarii destituiţi şi "terminatorii" înarmaţi cu mături sau cu palete de întors hamburgeri?

În ceea ce priveşte efectele negative ale reglementării draconice a relaţiilor de muncă, Franţa este, poate, cel mai bun exemplu în acest sens, dovada fiind oferită chiar de solicitările instituţiilor europene pentru includerea liberalizării pieţei muncii în cadrul pachetelor de programe necesare reducerii deficitului bugetar şi a stabilizării datoriei publice.

Spre deosebire de Grecia, Comisia Europeană a tolerat şi încă tolerează lipsa reformelor în acest sector, preferând să amâne trecerea la sancţiunile prevăzute în tratatele europene, pe fondul creşterii popularităţii Frontului Naţional, partid care doreşte ieşirea ţării din zona euro.

Măsuri care par incredibile la prima vedere, cum ar fi constituirea unei reţele de firme fantomă pentru "angajarea" şomerilor pe termen lung, astfel încât aceştia să nu-şi piardă complet speranţa, au fost adoptate nu doar în Franţa, ci şi în alte ţări europene. Numărul lor este estimat la 5.000 într-un articol din New York Times. "Angajaţii" nu primesc salarii, singurele venituri ale lor fiind ajutoarele de şomaj, iar cheltuielile operaţionale sunt suportate de stat.

Oare cum pot fi interpretate toate aceste manifestări ale crizei economice din Europa, în condiţiile în care autorităţile nu doresc să-şi asume niciun fel de responsabilitate? Ca indicator al unor tensiuni sociale în creştere, a căror acumulare cantitativă va conduce la un salt calitativ pe scara civilizaţiei occidentale sau ca un semnal al unui regres iminent?

Dicţionarul Cambridge defineşte civilizaţia ca fiind "societatea umană şi organizaţiile sale sociale bine dezvoltate sau cultura şi modul de viaţă al unei societăţi sau ţări într-un anumită perioadă".

Pentru filosoful grec Democrit, "civilizaţia este rezultatul nevoilor vieţii, care determină fiinţele umane să muncească şi să inventeze", iar "când viaţa devine prea uşoară, deoarece toate nevoile sunt îndeplinite, există pericolul dezintegrării civilizaţiei, deoarece oamenii devin indisciplinaţi şi neglijenţi".

În secolele scurse între epoca de aur a Greciei Antice şi prăbuşirea Greciei din zilele noastre, mari civilizaţii au apărut şi s-au stins, iar altele doar s-au stins.

Acum, un exponent de seamă al civilizaţiei occidentale se teme de inovaţie, ceea ce reprezintă un puternic semnal de alarmă, deoarece inovaţia este absolut necesară supravieţuirii şi dezvoltării societăţilor complexe.

În cartea "Colapsul societăţilor complexe", Joseph Tainter scrie că "formele complexe ale organizării oamenilor au apărut relativ recent şi reprezintă o anomalie a istoriei". Prăbuşirea Imperiului Roman de Apus nu este considerată o catastrofă de către istoricul american, ci "o preferinţă raţională a oamenilor din acele vremuri", în condiţiile în care "populaţiile locale i-au întâmpinat pe barbari, în multe cazuri, ca pe nişte eliberatori". De ce? Din cauza unui autoritarism tot mai accentuat şi a creşterii insuportabile a taxării.

"Deoarece schimbarea este de puţine ori în interesul grupurilor conducătoare, pe fondul lipsei coeziunii şi a interesele comune între grupuri, nu există mecanisme pentru ajustarea graduală. Presiunile conduc astfel la colaps şi nu la schimbări structurale", mai scrie Tainter despre condiţiile din acea vreme.

Divergenţă a intereselor în contextul unei creşteri insuportabile a taxării? Lipsa coeziunii şi presiunii pentru schimbările structurale? Parcă istoricul american nu ar scrie despre prăbuşirea Imperiului Roman, ci despre situaţia actuală din Europa.

Oare Franţa ce drum va alege?

http://www.bursa.ro/...col=273334.html

Edited by a3ds, 07 July 2015 - 18:18.


#502
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Taximetristii fac scandal, bataie, incendieri, distrugeri, ataca turistii cu batele pe aeroport si apoi tot ei se mira de ce clientii lor apeleaza Uber? N-am auzit ca uberistii sa se comporte asa cand s-a interzis aplicatia.
Dovada de prostie, cum sa ataci cu bata pe aeroport posibilii clienti? Daca atacau uberisti mai intelegeam, dar asa...
Taximetristul ala dator vandut ajuns la sapa de lemn ar trebui sa fie suparat pe guvern si administratia locala ca ei l-au facut sa se imprumute sute de mii si milioane de dolari (mai mult ca pentru o casa de lux) pentru un rahat de autorizatie taxi.

#503
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,294
  • Înscris: 07.02.2003
[ http://o.aolcdn.com/hss/storage/midas/270aae94b9203e4c61dd3c765e00cf0e/202193429/uber.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

"Uber France CEO Thibaut Simphal and Uber European GM Pierre-Dimitri Gore-Coty were arrested for running the company's ride-sharing service illegally"

Deci s-a rezolvat problema, dupa ceva procese probabil ca totul o sa revina la normal Posted Image Comparatiile din articolul ala mai lung sunt trase de par, astia simt pe pielea lor interferenta.

Edited by andreic, 08 July 2015 - 02:34.


#504
wizardofoz

wizardofoz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,626
  • Înscris: 15.01.2015
Am fost in Paris in periaoda grevelor. Taxurile nu mergeau. Ce sa faca un om cinstit in cazul asta?
In momentul in care dpienzi de o industrie monopol aia fac ce vor. Greva de exemplu, fara sa tina cont de planurile mele. Uber nu face niciodata greva.

E jenant faptul ca gurvernele trateaza populatia ca pe niste idioti. Ce ar fi sa avem o piata libera unde unele companii sa aiba asigurari si antrenamente speciale pentru soferi, si sa ceara 3RON/km si altele sa foloseasca amatori si sa ceara jumatate? Si sa lasam clientul sa aleaga, nu guvernul. Isi asuma riscurile sau nu. E treaba lui.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate